startlistor till futurityopenfinalen i italien

Sv: startlistor till futurityopenfinalen i italien

ja det verkar visst bara vara jag som var här o samtidigt följde live streamen. startlistorna fick jag ingen ordning på men positivt var till skillnad från andra live stream jag sett att de filmade poängtavlan efter varje ritt så man fick se ryttarens och hästens namn :idea: det är ju så dålig bild- och ljudkvalisort att det är omöjligt annars.

Martin Larcombe vann med RS Fondadore O Lena ägd av Corinna Schumacher, rätta mig om jag har fel!

over n out

Liknande trådar

Fritid I morgon lördag den 18 nov börjar curling-EM. SVT sänder: 18 november: 20.00 – 23.00 SVT24/Play: Sverige-Schweiz (d) 19 november...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Rosett
·
Hoppning I natt börjar det! Någon mer som planerar att titta? SVT sänder: Torsdag 6 april 02.05 – 04.30 SVT1/Play. Hoppning 1:a rundan (natt...
Svar
7
· Visningar
1 603
Senast: Badtz Maru
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
934
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka