vaggvisa
Trådstartare
vet jag att man får om man har hästlicens istället för ponnylicens väl? Men man behöver väl inte licens förrän regional eller är det från lokal på ponny? Om man då bara vill starta lokala tävlingar, måste man ha hästlicens då också (för att starta på ponny)? Om man inte behöver nån licens i lokal på ponny men vill starta som häst, anmäler man sig bara i hästklassen då? Då kan man ju t ex starta i ponnyklass nån gång och i hästklass nån gång?
Om man startar med ryttare under 18 år i avd A i hoppning, får samma ponny starta i avd B i hoppning med ryttare över 18 år? I samma klass?
Hehe, lite frågor Men lite funderingar jag har, har inte TR och är inte så insatt i tävlingssammanhang över huvudtaget och än mindre på ponny
Om man startar med ryttare under 18 år i avd A i hoppning, får samma ponny starta i avd B i hoppning med ryttare över 18 år? I samma klass?
Hehe, lite frågor Men lite funderingar jag har, har inte TR och är inte så insatt i tävlingssammanhang över huvudtaget och än mindre på ponny