starta eget

S

sante

Skulle vilja ha lite info och tips om starta eget, vad som krävs, vém man ska kontakta osv!

Sv: starta eget

Gå en starta eget kurs, jag har gått 2 såna å man lär sig mkt på dem även om man långt ifrån lär sig allt.

Om det finns ett nyföretagarcentrum där du bor kan du prata med dem. Jag hade kontakt med LRFkonsult som hjälpte mig med FA-skattsedel till en enskild firma.

Se på hemkommunens hemsida - näringsliv. Ring sedan kommunens näringslivsansvariga. Där får du gratis råd och tips.

Ja dem har jag hört talas om, ska fråga dem!

Tack för alla era svar!

Liknande trådar

• Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 429
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej! Hittat en trevlig 5 åring som jag varit och provridit. Är intresserad men den är inte billig heller (enligt mig… 150”). Ägaren...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 458
Senast: Roheryn
·
Hemmet Som en relativt van användare av utedass så är jag (smärtsamt) medveten om att de kan vara allt från helt luktfria till att lukta helt...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 170
Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Pusseltråden
  • 🎄Jul 2024🎄

Hund, Katt, Andra Djur