M

Maria_pia

Jag söker lite länkar som handlar om starr hos hästar!
Söker även sidor som visar erfarenhet om bortopererade ögon hos hästar! Jag har en ponny som eventuellt vi eventuelt måste ta bort ögat på. Ett stort och svårt beslut!!!:(

Sv: Starr

jag har jobbat på en ridskola som hade 2 jättebra äldre hästar. inga ögon bortop. men den ena va helt blind på ett öga av starr och den andra hade kraftigt nedsatt syn på ena ögat (dock fungerade andra ögat bra på båda)

inga problem alls mer än att man fick tänka på att inte låta något "dyka upp" hastigt där hästen inte såg. hästarna trivdes gott och fungerade väldigt bra:D

Sv: Starr

Vår gamla Loppa är enögd. Sök på Loppan i forumet så hittar ni både bilder och fakta!

//millus

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 102
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 959
Senast: mars
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 616
Senast: Thaliaste
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 732
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka