Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Finns starr med på defektlistan? Vet en som har ett sto som fått starr på ena ögat på gammla dagar som dom gärna skulle vilja avla på. Stoet har gått svår hoppning. Vad tror ni? Vågar dom avla på detta sto?
Skulle också tro att det bara är åldersrelaterat (om de nu inte får det som unga). Min vän "Optikern" kollade på min 31-årig valack och konstaterade att han hade lite starr. Hon sa att nästan alla gamla hästar får det.
Ok. Låter jätte bra ju. Pratar med dom ikväll som äger henne, så nu blir det operation hitta hingst. Dom har suttit och lusläst min hingstkatalog nu sedan i mitten av förra veckan, så får vi se vad dom hittat på.
Kropp & Själ
Jag är ny linsanvändare och har bara använt linser i några månader. När jag provade ut linserna hos optiker så var det typ bara en sort...
Hundavel & Ras Och jag känner mig som värsta djurvårdar/vet plågaren, jag röntgar allt o lite till, innan dna tester kom röntgade jag mina labbar hd,ed...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.