Star-treck

A

aurian

Hej alla bomlösa människor :-),

Har haft massa sadelproblem med min arabtjej, hittar inte en enda sadel som passar. Har haft westernsadel och även testat en himla massa dressyrsadlar. Nu funderar jag på bomlöst och då star-treck comfort eller espanola. Någon som har några åsikter om dessa sadler. HUr ligger de och hur fungerar det. Har en arab så alla sadlar hittills har glidit fram och lättat bak när man ridit lätt i trav. Någon med sådan sadel som kan komma med åsikter så vore jag himla tacksam!!! både bu och bä..

Sv: Star-treck

är det ingen som vet något om dessa sadlar???

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 105
Senast: Lavinia
·
Utrustning Jag har läst runt lite i trådarna här och kan konstatera att det är en ganska samstämmig uppfattning att en hoppsadel, precis som en...
Svar
4
· Visningar
2 247
Senast: Aifos
·
Utrustning Jag rider nu i min gamla Rössli som jag trivts väldigt bra i men på sistone upplever jag att min sits blivit sämre. Hästen är ung och...
Svar
14
· Visningar
2 697
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ridskoleridningen har kommit igång igen på allvar efter sommaren nu. Förrförra veckan fick jag rida en dressyrlektion på lakritstrollet...
Svar
0
· Visningar
401
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack 17