Star-photo!!

Q

Qudexco

hur f*n använder man sig av det?? fattar inte ett jotta! jag har en bild som förnärvarande ligger på mitt "skrivbord" i datorn. men hur får jag det därifrån och dit?? snälla snälla någon kunnig hjälp!
 
Har du skaffat ett konto där, först och främst? :)

Mvh Cissi
 
Ok, då gör du så här:

1. Gå till din sida. (http://photo.starblvd.net/dittkontonamn)
2. Klicka på edit i menyn till vänster.
3. Skriv in ditt lösenord och logga in.
(4. Här kan du skriva in information för sidan.)
5. Klicka på den sida (i menyn till vänster) där du vill att bilden skall ligga. (Du måste vara inloggad enligt ovan för att kunna ladda upp bilder)
6. Under "to upload..." finns en tom ruta med en knapp brevid som det står bläddra på (det gör det åtminstone i min dator, är inte 100% på att det ser likadant ut i alla datorer). Klicka på den.
7. Du kan nu leta fram bilden på din dator.
8. Klicka på upload i raden under.

Färdigt! :D :bump: :D

Mvh Cissi
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har försökt att rensa i datorn och har raderat massor, både i mail, foton, OneDrive och alla ställen jag kan komma på. Likafullt får...
Svar
9
· Visningar
654
Senast: Rie
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
2 216
Senast: kamomillo
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 409
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
289
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp