Star-photo!!

Q

Qudexco

hur f*n använder man sig av det?? fattar inte ett jotta! jag har en bild som förnärvarande ligger på mitt "skrivbord" i datorn. men hur får jag det därifrån och dit?? snälla snälla någon kunnig hjälp!

Ok, då gör du så här:

1. Gå till din sida. (http://photo.starblvd.net/dittkontonamn)
2. Klicka på edit i menyn till vänster.
3. Skriv in ditt lösenord och logga in.
(4. Här kan du skriva in information för sidan.)
5. Klicka på den sida (i menyn till vänster) där du vill att bilden skall ligga. (Du måste vara inloggad enligt ovan för att kunna ladda upp bilder)
6. Under "to upload..." finns en tom ruta med en knapp brevid som det står bläddra på (det gör det åtminstone i min dator, är inte 100% på att det ser likadant ut i alla datorer). Klicka på den.
7. Du kan nu leta fram bilden på din dator.
8. Klicka på upload i raden under.

Färdigt! :D :bump: :D

Mvh Cissi

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 452
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
678
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
2 276
Senast: kamomillo
·
Kropp & Själ Hur funkar det, när behovet verkligen finns, personerna inte klarar sig utan hjälp men ekonomin är katastrof? Mamma ramlar titt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 937
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar