Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Badrummet är inget alternativ för mig heller. Inte en chans att den ryms.För min del hade det inte varit något större problem. Har bott i en etta där badrummet var för litet för att ha kattlådan, och det är ju ingen ovanlig situation. Det enda som störde mig lite när det begav sig var ljudet eftersom jag hade en väldigt flitig krafsare.
Jag ska bli med katt i mitt lilla hus. Funderar på var jag ska ha kattlådan - har ganska fullt överallt. Utrymmesmässigt passar lådan (med lock) bäst i sovrummet, men är det galet att ha den där?
Jag ska bli med katt i mitt lilla hus. Funderar på var jag ska ha kattlådan - har ganska fullt överallt. Utrymmesmässigt passar lådan (med lock) bäst i sovrummet, men är det galet att ha den där?
Följdfrågan är då -vilken sand rekommenderar du?Köp en riktigt bra kattsand så funkar det säkert. Jag har tillfälligt varit tvungen att ha kattlådan i samma rum som jag sov i och trots att jag är jättekänslig för kattlådelukt så funkade det tack vare bra kattsand och att jag plockade bort klumpar och bajs flera gånger om dagen.
Följdfrågan är då -vilken sand rekommenderar du?
Jag tycker Everclean är superbra men det finns säkert andra som har andra favoriter. Det är ju inte den billigaste kattsanden men den är jättedryg och det luktar i stort sett inget alls från lådan så den är värd varenda peng tycker jag.
Vad är det som gör att man slipper lukten med en sådan? Hur funkar den?Jag förordar ju alltid en topbox - då slipper du lukten och sand utanför lådan. Nackdel är att de tar ju en del plats - men jag tycker det är så extremt värt att ha såna
Vad är det som gör att man slipper lukten med en sådan? Hur funkar den?
Låter smidigt. Nu har jag ju redan köpt en kattlåda med tak och svängdörr, men bra med alternativ om det här inte funkar.Den är en kub med ingång uppifrån. Själva taget är med "hål" så att sanden ramlar ner i lådan igen. Själva lådan ställs med fördel i ett hörn och ingångshålet då in emot hörnet
Läste att en del köper stor/hög plastlåda på ikea (nej fasen jag är inte sponsrad) och lock och skär eget hål för att testa om katten accepterar det.Låter smidigt. Nu har jag ju redan köpt en kattlåda med tak och svängdörr, men bra med alternativ om det här inte funkar.
Den stora skillnaden är att slippa sandenLåter smidigt. Nu har jag ju redan köpt en kattlåda med tak och svängdörr, men bra med alternativ om det här inte funkar.