Stänkskydd till Grafströms?

Monsieur de Mai

Trådstartare
Någon som vet vart man kan få tag på stänkskydd till en Grafströms sulky? Köper man direkt från Grafströms eller finns det i någon shop på nätet kanske? Kostar?

Sv: Stänkskydd till Grafströms?

:rofl: :rofl: :rofl:
Halåååååå, har du fått böter! Din lilla räv....det nämnde du minsann inget om tidigare inte....:angel:
Nu fick jag ju lova att kika på loppresultatet bara för det ;)

Btw- Du kan ringa ti Grafströms själva, dom är jättetrevliga

Men vad har det med saken att göra :D Jag fick inte böter för att jag inte hade stänkskydd, men för att jag försenade starten... :angel:

sorry! bara retas lite!:angel: min polare var på Mantorp i måndags med en grafström- det fanns ett skydd som ev. skulle passa men de kostade 750 kr och var utan fästen så han "lånade" på sekretariatet!

sorry! bara retas lite!:angel: min polare var på Mantorp i måndags med en grafström- det fanns ett skydd som ev. skulle passa men de kostade 750 kr och var utan fästen så han "lånade" på sekretariatet!

För mig fanns det varken att låna på inskrivningen eller köpa i shopen, så det blev smått panik!

Kunde fått låna mina om jag varit där:idea:

Grafströmsstänkskärmarna är i alla fall otroligt smidiga och lätta att ta på och av. Jag fick med mina när jag köpte sulkyn, begagnad, men som någon sa, beställ från Grafströms själva.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har en rockard av model med bildäck där jag känner att det nog hade varit bra med stänkskydd 🙈😅🫠 Nån som vet av nånstanns man kan...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: Shixle
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
309
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
230
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka