Stänger av och hänger sig

M

mathil

Undrar om någon kan hjälpa mig eller i alla fall komma med ett förslag på vad det kan vara. Den senaste veckan har våran dator börjat stänga av sig själv med oregelbundna mellanrum, dessutom hänger den sig när man ska starta upp den. Den är kollad för virus så det är det inte. Någon som har något förslag?
 
Sv: Stänger av och hänger sig

Håller med ovanstående. Sådär började min dator göra också...kollade presis allt (trodde jag)....tills jag skruvade upp eländet, damsög bort 3 ton damm/hundhår och sedan konstataerade jag att den helt plötsligt funkade...ett tag...skruvade upp skiten igen och konstaterade att fläkten stod helt still. Rengjorde den efter konstens alla regler, och nu funkar det fin fint igen.
 
Sv: Stänger av och hänger sig

Klart det kan vara sånna orsaker som Mynta2 och meodeo säger.. men jag skulle nog ge mig på att installera om windows först.. särskillt om hårdvaran "datorns inre delar" ser ut att vara i trim...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 002
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 889
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
567
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 097

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp