Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
TCP/IP är ju inget broadcastande protocol, så gör man inget så tar man ju ingen bandbredd.
Sedan kan man ju iofs ha en massa mjukvara som gör en massa saker (typ windows update, antivirusupdateringar, icq, msn osv.), men att bara vara uppkopplad suger inte speciellt mycket.
Ingenting om man inte gör något eller någon gör något mot dig.
Man kanske får en ping då och då från ISP:n för att kolla att man lever.
Jag vet, jag skrev det tidigare i tråden, jag kunde bara inte låta bli att säga emot när Kiddo kom in och argumenterade om något som redan var avhandlat.
(Skimmer hade redan ändrat uppfattning)
IT & mobiler
Förra veckan lyckades jag ta bort alla inkomna sms i stället för att radera det sista inkomna...
Glömde att jag inte var inne på messet...
Hästhantering Nu har jag inte läst tråden jättenoga, så ber om ursäkt om jag missat något. Tyckte mig se någonstans att hon verkar gå ensam. Kan hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.