Ständig uppkoppling?

:o :o :o :o Oj, det tänkte jag inte ens på :o :o :o :o

Förlåt för att jag tagit upp en massa tid för er alla med min korkade fråga... :crazy: :o
 
Nej det går åt rätt mycket bandbredd ändå!

Vad grundar du det på?

TCP/IP är ju inget broadcastande protocol, så gör man inget så tar man ju ingen bandbredd.
Sedan kan man ju iofs ha en massa mjukvara som gör en massa saker (typ windows update, antivirusupdateringar, icq, msn osv.), men att bara vara uppkopplad suger inte speciellt mycket.
Ingenting om man inte gör något eller någon gör något mot dig.
Man kanske får en ping då och då från ISP:n för att kolla att man lever.
 
Jag vet, jag skrev det tidigare i tråden, jag kunde bara inte låta bli att säga emot när Kiddo kom in och argumenterade om något som redan var avhandlat. :p
(Skimmer hade redan ändrat uppfattning)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Min häst ska flytta till nytt stall om ungefär två veckor och kommer då gå ut på skogsbete dygnet runt. Där hon står nu så står hon i...
Svar
10
· Visningar
1 052
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Förra veckan lyckades jag ta bort alla inkomna sms i stället för att radera det sista inkomna... Glömde att jag inte var inne på messet...
Svar
6
· Visningar
1 223
Senast: _Taggis_
·
Katthälsa Min lilla gosse har fått en rispa på hornhinnan på ena ögat och är nu ordinerad ögondroppar och smärtstillande i 8 dagar. Han är en...
Svar
1
· Visningar
438
Senast: KesoNeso
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 737
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp