stam på mitt fullblod

Sv: stam på mitt fullblod

nä hon hade en massa kort på massa hästar som ja satt och kolla på och så berätta hon lite om dom^^ ... hon håller på att göra en hemsida faktiskt men har ingenaning om när den kommer bli klar:p ;)

va roligt!:D ja ser fram emot hemsidan!!! skulle va roligt o se va det e för hästar som ninna har i träning ;)

Jag var ofta på skånsta men har flyttat nu, hjälpte att "norrö ungarna". Hästen heter Anchoridge.

... sökte på din häst o o skånsta ryttare..... NU VET JA VEM DU E :D
haha ja står på norro nu ;)

du rider i samma stall som min kompis sarah va (på täby galopp)??

ja tänkte nog på fel person...

heter du malin?? :confused: :D eller e ja fortfarande ute o cyklar??:p

Vad kul, vi pratade faktiskt om Spectrum för några dagar sedan då vi har en import från England vars syster är e. Spectrum och såldes nyligen på Newmarket för en hel del pengar.

Vet inte riktigt vad han kostar men det är ingen billigt hingst. Hittade denna sidan om du inte sett den.

http://www.hallmarkstud.co.nz/spectatorial.html

Du kan klicka vidare till Spectrum.

Vad kul den sidan har jag inte sett tidigare!!!!
Vad fin han är :love:
Jag tycker att min häst är rätt lik honom (bortsett från att Maggie är tjockis o går på betet på det kortet:p ) vad tycker ni ?
Maggie:
maggiesommaren05-1.jpg

Spectrum:
maggie-pappaSpectrum.jpg

Liknande trådar

M
Övr. Grenar Hej! Jag har inte är inte riktigt hemma inom galoppsporten... Skulle var roligt att veta lite om min hästs stam, vilket humör...
Svar
1
· Visningar
903
Senast: magenta
·
Övr. Grenar Funderar på att köpa en häst med denna stam, blev nog lite rörigt när jag kopierade från galoppsidan, men ni ser ju vad han har i sig...
2
Svar
24
· Visningar
2 066
Senast: nocki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈