Stalypso - Contender...

Sv: Stalypso - Contender...

Jag ser inget negativt alls. Inte mer än att jag reagerar på att Bolero är där i mitten!

Ska du ha den till avel så kör på - otroligt säljbart med Stalypso och Contender.

Ska du rida på den så kör på då också men räkna med en tävlingshäst och ingen ridskolehäst. Jag kan dock inte säga nåt negativt om varken Stakkato el Contender temperamentsmässigt!

Det enda jag reagerar på är vad Bolero gör där i stammen om det är hannoveranerhingsten. Han är allt annat än hoppfärärvare...

Vill du veta mer och har stammen på mödernet kan du maila mig så kan jag kolla upp det om du vill.

Kollade upp det och det ser ut som om mödernet gått mycket dressyr. Om jag har rätt möderne så tävlar en bror till mamman fälttävlan.

Blir lite mer tveksam nu med tanke på mödernet... Det beror på hur hästen ser ut och vad du ska ha den till. Ska man avla ren hopphäst så hade jag tvekat lite kanske!

Kollade upp det och det ser ut som om mödernet gått mycket dressyr. Om jag har rätt möderne så tävlar en bror till mamman fälttävlan.

Blir lite mer tveksam nu med tanke på mödernet... Det beror på hur hästen ser ut och vad du ska ha den till. Ska man avla ren hopphäst så hade jag tvekat lite kanske!

Hej! Har mailat dig, hoppas du har lust och tid att ta dig en titt!Hlsn

Liknande trådar

Fordon Hallå! Jag har alltid sagt ”ingen ford på min gård”, men har spanat lite på Ford s-max nu. Årsmodell runt 2013, diesel eller bensin...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Fille
·
Katthälsa Hej. Jag undrar hur säkra alla hem-test för Gardia är? Jag har 7 katter, testade en på måfå som inte har symtom. Enligt testet är han...
2
Svar
28
· Visningar
1 354
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Räkna ut kaloriintag?