Stalosan gul/röd??

linafina

Trådstartare
Finns det någon här som kan förklara skillnaden på den röda stalosanen och den gula. Den ena är lite dyrare än den andra på granngården och jag såg ingen skillnad alls.

Någon som vet???

Sv: Stalosan gul/röd??

Vi köpte Stalosan röd. Den innehåll något mot flyglarver, medans den andra inte gjorde det.

Sv: Stalosan gul/röd??

Tindra03 skrev:
Vi köpte Stalosan röd. Den innehåll något mot flyglarver, medans den andra inte gjorde det.

Oki jag köpte med den röda. Har haft den innan. Men jag undrar vad den gula säcken är.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: tara
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 284
Senast: MML
·
Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min...
2
Svar
21
· Visningar
1 374
Senast: NilHe
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 061
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV