Stallskåp!

Septicemia

Trådstartare
Jag vill se bilder på hemmagjorda stallskåp, gärna modell större så man får plats med allting som man har i stallet då det inte ska ut på några tävlingar.
Material spelar ingen roll, trä metall, plast (kanske svårt att göra hemmabyggen med :smirk: )

Ska ev. flytta och skåpet jag har nu är klumpigt och tungt, dessutom på gränsen till för litet. Har en låda också men det är inte det mest praktiska man kan tänka sig... ;)

Sv: Stallskåp!

Jag har tyvärr ingen bild på mitt, men det är gjort av en gammal flygplanskoffert från Försvaret som pappsen och jag har fixat iordning.
Det är tyvärr inte överdrivet stort, man får egentligen bara plats med sadel (bomlös iofs), träns samt borstar (och ev kan man knyckla in ett täcke också :smirk:). Det går iallafall att låsa, och har handtag på varje sida och är utrustat med en platta under med hjul på. Fungerar väldigt smidigt och är inte så överdrivet tungt heller tycker jag. Gjort i trä (plywood), med kanter i stål.

Sv: Stallskåp!

Här är mitt tävlingsskåp, Jag får in allt utom hö och pisk när jag far på tävlingar. Men då kör jag shettis och selen utrustningen är ju lite mindre då. Men du kanske får nån ide om hur man kan göra det... Har som metallskenor/hörn som amn bara trycker fast plywood i. mkt praktiskt att bygga med. Finns på clas ohlssons.
4d815a5a615f0227c85a8f378768809a.jpg

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 966
Senast: Tofs
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ska försöka fatta mig kort, även om det blir svårt. Men jag har ett litet dilemma som jag behöver spåna kring. Jag har ett jobb som jag... 2 3
Svar
56
· Visningar
9 087
Senast: _Taggis_
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 522
Senast: miumiu
·
Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har... 2
Svar
32
· Visningar
3 959
Senast: Salinero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Akvarietråden V
  • Guldfasanerna