J
Jennifer80
nu har ju våran ponny hostat nästan över 2 månader, men nu har även min stora häst hostat några gånger ner vi går ut på morgonen.. Fattar inte hur det kunde bli så har haft de i 3 år i samma stall och aldrig har det blivit nåt. De har stått t. o.m där dygnet runt i 3 månader under förr förra årret när min stora var skadat. Det ända att i år är det mycket kallare en förra.
I alla fall nu ska jag byta till hösilage, håller på nu att ställa om. Plus att vi koma göra om ventilationen, en expert ska titta på det och installera.
Hästarna står nu även på papper. Om jag nu gör alla dessa åtgärder finns det då goda chanser att de blir bra? Eller är risken att de aldrig mer kan stå i stall?
I alla fall nu ska jag byta till hösilage, håller på nu att ställa om. Plus att vi koma göra om ventilationen, en expert ska titta på det och installera.
Hästarna står nu även på papper. Om jag nu gör alla dessa åtgärder finns det då goda chanser att de blir bra? Eller är risken att de aldrig mer kan stå i stall?