Stallmatta, tips på bra och prisvärd?

När jag hade häst på box i Sverige så hade jag alltid, tror det hette Stallosan?, som jag strödde ut över golvet under spån/halm bädden. Jag fattar vad du menar med att hur väl man än sopar och tar ut kisset så är där en mörk fläck i betonggolvet. Går ju liksom inte att vädra och torka den varje dag. Men jag upplevde att strö Stallosan över det hjälpte med lukten.

Fråga din stallägare om den tycker det är en bra ide (om du inte kan flytta till annat stall). Det var inte jättedyrt för en stor hink som räckte lääääääänge
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 068
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Jag har lite problem med min shetlandsponny. Han är sex år gammal, har varit hos mig ett drygt halvår, och har innan dess enbart varit...
Svar
17
· Visningar
2 454
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Jag vet inte riktigt varför jag väljer att posta ett inlägg här, men hoppas kanske kunna få råd som kan hjälpa mig i min nuvarande...
Svar
9
· Visningar
1 752
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 731

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Min arga lilla hund.
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp