Stallhyra!

O

Orkan

Kommer här med ännu en tråd om stallhyra! Jag undrar vad ni tycker är lagom hyra i ett stall med ca 14 boxar, grus- och gräshagar, paddock, ridavstånd till ridhus, möjlighet till full service året runt, hösilage och strö ingår. Stallet ligger 2-3 mil från Göteborg mot Kungsbacka.
Tacksam för alla åsikter!

Sv: Stallhyra!

kankse 2000-2500 jag vet inte va ni har för priser hos ér neb det är ungefär vad man betalar här.

Kommer här med ännu en tråd om stallhyra! Jag undrar vad ni tycker är lagom hyra i ett stall med ca 14 boxar, grus- och gräshagar, paddock, ridavstånd till ridhus, möjlighet till full service året runt, hösilage och strö ingår. Stallet ligger 2-3 mil från Göteborg mot Kungsbacka.
Tacksam för alla åsikter!

Med helpension så låter det rimligt med 2000-2500/månad, om man sköter fodring och in- och utsläpp kan man säkert pruta ner det lite. Måste du betala för att använda ridhuset också?

Det är ju svårt att sätta ett pris som "lagom" hyra man måste ju vara insatt i stallägarens omkostnader för stallet. Men med den infon som framgår så närmare 3000:- om man får service på helger. Sedan framgår ju inte mängd foder och spån.

Kicki :)

Liknande trådar

Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
10 021
Senast: Sorgsen
·
Anläggning Jag har 2 egna hästar på en liten gård i en by i västra Götaland, har även 2 inackoderingar. Jag tycker det är så svårt det här med hur...
2
Svar
37
· Visningar
5 725
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej! Har en tjej som hyr in sin häst hos mig på lösdrift. Då det var väldigt spartanskt till en början fick hon en hyra på 1000kr/mån...
2
Svar
28
· Visningar
6 033
Anläggning Hej! Vi är ganska okunniga om hästar men jag hoppas ändå på en god ton🙏 Vi har ett stall med fem boxar. Stallet är fullutrustat med...
Svar
13
· Visningar
2 149
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • "Rimligt" pris för en hobbyhäst