W
whitetrash
Vi storstädar och målar om i vårt stall en gång per år, och hittills har vi haft svart nedervägg i boxarna. Dock tycker jag att det är dystert, gör boxarna "mindre" och sen så döljer det inte smuts sådär fantastiskt bra heller. Jag är jättesugen på att måla grått, men finns det någon bra stallfärg i den kulören?
Hittills har vi använt stallfärg eller om det var ladugårslack från Ranchen, har jag för mig att det hette. Och den har väl uppfyllt vad den lovade så på det viset är den ju bra, men som jag förstår finns den inte i grått?
Så, ni som har gråmålade stall - vad har ni använt för färg? Och hur håller den sig (måste ju tåla lite tuffare tag än den man använder i köket typ )
Alla tips varmt välkomna
Hittills har vi använt stallfärg eller om det var ladugårslack från Ranchen, har jag för mig att det hette. Och den har väl uppfyllt vad den lovade så på det viset är den ju bra, men som jag förstår finns den inte i grått?
Så, ni som har gråmålade stall - vad har ni använt för färg? Och hur håller den sig (måste ju tåla lite tuffare tag än den man använder i köket typ )
Alla tips varmt välkomna