Stallets Hemlighet

M

Malle Palle

E det nån som har spelat Stallets Hemlighet?

bilderna och filmerna verkar bra men tar spelet slut när man klarat spelet?
 
Sv: Stallets Hemlighet

Gör inte alla spel det???
Förstår nog inte frågan:crazy:
 
Sv: Stallets Hemlighet

Vart finns detta spel ?
köper man den i affären?
 
Sv: Stallets Hemlighet

Jag har det, men hur menade du med ifall det tar slut när man klarat det? :confused:
 
Sv: Stallets Hemlighet

Men jag har spelat det. men det är helt konstit i slutet.. jag vill inte förstöra för alla andra som inte har klarat det än, så ja kan ju inte säga precis vad som händer men jag fattar inte slutet det är helt konstigt. det är ju inget slut ens. det bara slutar. Fast det blinkar ju på kartan dit man ska gå och det blinkar ju till tävlingsplatsen i slutet men det fins ingen där.
 
Sv: Stallets Hemlighet

Jag fattar inte vad man ska göra där när man fått domdär hästarna.. det blinkar ju typ på att man ska till Robert... men spelet kan väl inte vara slut nu med hästarna?
Kan inte någon hjälpa mej? O.O
 
Sv: Stallets Hemlighet

det kommer att komma flera spel senare.detta är nummer 1
 
Sv: Stallets Hemlighet

Jag har också problem med det :mad: Är det verkligen slut? :confused:
Isåfall får man lov att vara lite besviken här, det var ju roligt och jag vill bara fortsätta spela det, och även för mig blinkar det vid tävlingsplatsen.
 

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 086
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
934
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 384
Senast: Amha
·
Fritid Min plan A gick inte vägen då ett hotell i Gävle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nått som passa dom dagarna...
Svar
4
· Visningar
274
Senast: Entourage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp