skog_maria

Trådstartare
Nu behöver jag lite hjälp av er som har stall själva och hyr ut.
Alla sköter sig själva vill säga.

Vad har ni för uppsägningstider?
För eller efterskott betalning?

Hoppas att tråden hamnade rätt nu, hittade ingen självklar plats.

Sv: stall

Har inte stall själv men äger häst med stallägaren.. Hon tar hyran i förskott och har en månads uppsägning:)

Sv: stall

Hej
Vi hyr ut boxar och vi tar förskotts betalning. Vi har en månads uppsägningstid.
MEN !!! Jag varnar dig, skriv avtal med ALLA! Vi har tyvärr bara muntliga avtal med EN månads uppsägningstid, men när det kör ihop sig så verkar det inte vara värt någonting. Vi har varit tvugna att säga upp en hyresgäst för han har betett sig så fruktansvärt illa åt mm. Och nu hävdar han att vi inte har ngt avtal och säger sig ha 9 månaders uppsägningstid!!!!!!!!!!!!!!:eek:

Just nu är det ett HELVETE i stallet, så skriv AVTAL. Det ska vi göra med alla andra. Vi har 10 inhyrda hästar hos oss.

Vill du så kolla min tråd *uppsägningstid av boxplats*, den ligger på hästmänniska och sen hästverksamhet.

Liknande trådar

Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
611
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Jag har fått nytt jobb. Något helt annat än innan och byter verkligen riktning i livet. Blev nästan head-huntad till tjänsten (som...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 626
Senast: Elo
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30