Stall Sjölyckan

H

Hästbiten

Har fått praktik där och hittar ingen info på nätet. Undrar bara om någon vet nått om det stallet?? Har hört att det är ponnystuteri där, stämmer det? Har oxå hört att Jameson RP 122 står där, men mycket mer vet jag inte.
Vill gärna veta både + och -..
Tack på förhand!!

Gå in på ASRP:s hemsida (avelsföreningen svensk ridponny) asrp.nu därifrån tror jag du kan länka vidare till Jamesons hemsida. Det stämmer att han ägs av dem som har Stall sjölyckan om det är det utanför Sätila du menar.

piggy

Tack! Men jag hade redan kollat den sidan och det står ju bara om hingsten. Jag skulle vilja veta mer om själva anläggningen och verksamheten.
Ingen här som har varit där? Ingen som har lämnat sitt sto på betäckning tex. där? Som bara kan säga hur det verkar vara...

Jag har lämnat mitt sto där för betäckning, men de var några år sedan när Jameson var helt nyligen godkännd. Då hade de inte så många andra hästar.

Jag tycker i alla fall att de är jättetrevliga, kändes väldigt tryggt att lämna mitt sto där.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 870
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 339
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 470
Senast: Bee
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
499
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama