Stall i Göteborg?

K

Katinka

Jag hoppas den här tråden ligger rätt…

Jag kommer att flytta till Göteborg om ungefär ett halvår och eftersom flytten inte bara inkluderar mig utan även hästen så måste jag ju börja fundera på vart han ska bo någonstans…

Jag kommer att bo i västra delen av Göteborg så hästen måste åt det hållet också, vill inte behöva åka genom hela stan för att komma till honom.

Helst vill jag stå i ett stall med helinackordering och tillgång till bra träningsmöjligheter, dvs manege på anläggningen, hyfsade ridvägar osv.

Skulle bli väldigt glad om någon kan komma med lite tips om stall som kan vara intressanta och kanske tips på sådana som inte är det…

PM:a om ni inte vill skriva här, tack på förhand!

Sv: Stall i Göteborg?

Lättast är nog att gå in under radannonser i menyn, och se vilka som har lediga boxplaster för att sedan åka runt och titta på de du har valt ut. Det finns många stall i området, både med varm och kallhyra. Om man trivs eller inte i stallen är ju så subjektivt och svårt för andra än dig själv att svara på.

Vart flyttar du? Särö, Billdal, Hovås, frölunda, askim? Det finns ju ett par ridskolor där du kan få allt det där du vill ha av en anläggning.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 434
Senast: Lavinia
·
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 350
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 646
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite... 2
Svar
27
· Visningar
8 958
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka