Ställ för köksredskap vad har ni?

nickan1

Trådstartare
Har ni några smarta ställ för köksredskap, skulle vilja ha ett för t.ex. stekspadar m.m. som är för stora att ha i lådan. Har just nu en ganska långsmal burk men den funkar sådär. Skulle vilja ha något liknande den här (dock ej nödvändigt med knivställ i mitten) :
koksredskap-med-timer-och-stall-cook-dlux-24-piezas.jpg

Enda problemet med den här att jag inte vill köpa några köksredskap och denna såldes bara med köksredskap och det verkar vara fallet med de flesta jag tittat på på nätet. Så jag undrar vad ni har i era kök?

Jag köpte en stadig, turkos tillbringare i porslin, för 30 kr på Myrorna, i väntan på att det perfekta kruset ska dyka upp. :angel:
Även om jag har plats i lådorna är det smidigt att ha några redskap precis vid spisen tycker jag.

Jag har två rader med stänger (IKEA Grundtal) med tillhörande krukor, krokar och korgar. Har allt av bestick och köksredskap hängande där. Synligt och lättillgängligt.

Tack för alla tips! Ett krus får jag nog kolla på kanske man kan hitta i en secondhandaffär. Annars tycker jag att le creuset har snygga grejer så kollar på det om jag inte hittar något inom rimlig framtid.

Mamma har en mjölkkanna som är överfull av köks redskap och resten i en låda :p, jag ska snart flytta och försöker hålla ögonen öppna efter ngt liknande, dvs ngt stabilt och rymligt med inte allt för stor öppning :).
Knivar ska få en låda förhoppningsvis.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 703
Senast: Saeta
·
Hemmet På senaste tiden har jag fått ett abnormt intresse för att förkovra mig i hur man bor kvadratsmart. Jag står nämligen inför det faktum...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 515
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag älskar fart. Ju snabbare det går och ju mer fartupplevelse jag får, desto mer levande känner jag mig. Närmare livet, på nåt sätt...
Svar
0
· Visningar
340
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Börjar bli väldigt frustrerad över våra problem med strålröta, har aldrig stött på såhär långvariga problem med det förut och skulle...
2
Svar
22
· Visningar
8 854
Senast: Skywalker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar