Sv: Staffan Strandberg kuggar Annelie Eriksson
Angående ditt inlägg 70 så har en av dina frågor där diskuterats flitigt nu resten vet jag inte om de är relevanta utifrån den vändning tråden har tagit.
Vilka antaganden är det som är så hemska? Vi diskuterar just nu om det är rimligt att endast kräva kunskaper inom hopp och dressyr av alla tränare eller om man ska kräva grenspecifika kunsakepr alternativt kräva kunskaper inom alla grenar av alla tränare.JAG tror ingenting, jag skrev att förbundet tror. Men hua vilka hemska antaganden ni gör på distans. Här vill man inte ens stanna kvar och diskutera med den inställingen .
Jag förstår inte varifrån du får din negativa bild av distans. Vi försöker förklara skillnaden mellan distansen och tävlingdressyren för dig och får uttalanden om vad för träning en distanshäst mår bra av men att itne dressyrhästen behvöer distansträningen vilket gör att vi är mågna som ser ut såhär . Varför gör det att distansen ger en negativ bild? Vi vill ju bara beskriva den verklgiehet vi lever i då du inte verkar ha den grundläggande kunskapen inom området.Jag börjar förstå den här Staffan mer och mer efter den här tråden, tyvärr ger detta ingen positiv bild av distans.
Det är inga på hopp på dig som person utan för mig känns det som om vi gång på gång försöker förklara att problemet är inbyggt från grunden i hela tränarutbildningen men jag känner inte att jag får någon respons.Jag lämnar tråden eftersom sakfrågan tydligen inte går att diskutera utan att det blir en massa påhopp på person.
Angående ditt inlägg 70 så har en av dina frågor där diskuterats flitigt nu resten vet jag inte om de är relevanta utifrån den vändning tråden har tagit.