stackars ...

Sv: stackars ...

Lejonflickan skrev:
Den bor hemma hos henne nu! :love: Du och hon är mina idoler....jag tål ju bara ökenråttor vad jag vet, men om det ränner omkring såna övergivna så tar jag hur många som helst! :banana:

va härligt att hon har fått ett hem hon/han me :)
Jaha har ja fått fans nu oxå hihi, man tackar hihi :p :)
Den lilla här hemma mår bättre och bättre, skyggheten har nästan försvunnit, och hon har fått en kompis, mammas stora maine coon hane :D

håller med lejonflickan du är min idol!!!
älskar alla människor som kan göra ngt sånt här.. vi har också en vanvårdad katt vi tog hand om,och en häst. båda är runda o goda o mår bra nu :D

Sv: Forts..övergiven kattunge

Å, vilken goding!
Hur gammal tror ni att hon är? Jag tycker att hon ser ut att vara jämngammal med min lille som är 11 veckor. Eller är hon äldre?

jag har inte en aning..jag gissade på ett par vckor bara, men det är svårt att säga...

Eftersom din förra tråd fortfarande var rätt ny har jag kopplat ihop dina trådar.

mandalaki/moderator

Bra gjort syrran!Ska prova om det fungerar nu...skriver mer i nästa inlägg i så fall..

Lille gumman hade tur som kom till en precis DJURGALEN familj...hihi Jag känner på mig att hon kommer att bli en riktigt bortskämd liten tös, och det gör inte ett dugg!!Det elände som hon gått igenom räcker verkligen..och nu ska hon bara njuta!!Kramar från storasyrran(som äntligen får in ett inlägg :o). )

tack kära syster, jo hm...hon kommer nog att bli bortskämd...det är hon värd som sagt, min lilla gosetjejja...:)

Usch va hemskt! Blev tvungen att grabba tag i närmaste katt här för att försäkra mig om han han mådde bra. Gud vad hon måste ha lidit! Hoppas det inte finns nån mer oupptäckt.
Bra gjort verkligen!

Liknande hände en kompis till mig för några år sedan, hon hittade två kattungar i en säck liggandes under en parkerad släpvagn till lastbil. Två små genomblöta ynkliga kattungar :cry: Hon tog hem dom och på väg hem låg dom ihopkrupna i hennes knä och spann och efter det har dom tillhört henne. Tyvärr blev en av dessa katter överkörda för ett par veckor sedan :(

Åh va söt hon var!! Att någon kan vilja en oskyldig liten varelse något ont är verkligen hemskt.

va jag blir glad när de finns så underbara människor som dig som tar hand om en vanvårdad katt

jag har själv en katt som någon hade slängt ut i ett stall när de va -20 grader och han kan inte varit mer än 5-6 veckor gammal. han bara frös hela tiden nu har han de så bra och han blir snart 2 år...

har den fått ett namn
lycka till med kattungen

Vilken tur att du tog hand om katten och att den fått det bra.Men det behöver inte alltid vara någon som övergivit katt ungarna .Min katt som jag hade förut gick bort och födde sina ungar ,när de var några veckor kom hon hem med en men eftersom hon var så tjock så tror vi att hon fått fler men de hittade vi aldrig. Likadant har grannens katt gjort tror vi .den tror vi var havande, men fick aldrig några ungar men efter ett par månader satt det en kattunge på en annan grannes altan och ville in och den katt ungen var så lik vår andre grannes hona. Katt mamman är borta idag och kattungen är gammal men bor fortfarande kvar dit hon själv valde att flytta.

jag och min kompis som va i stallet på eftermiddagen och gjorde vad vi skulle.
sen va de en till som hade häst där men hon va där på varje morgon dagenefter när vi kom till stallet så va den lilla kattungen där och vi va 90% säker på att de va hennes kattunge för hon sa att hennes katt hade fått ungar.
hade jag vetat hur man lägger in en bild så skulle jag göra på tarzan

Usch vad hemskt att så mycket kattungar ska behöva lida så mycket..:(
Men det är kul att höra att det finns en hel del som klarar sig tack vare oss kattmänniskor ... :bow:

Liknande trådar

Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
22 707
Senast: kolblakkur
·
F
Övr. Katt Vi har sedan tidigare fem katter, 7, 9, 12, 13 och 18 år gamla, alla vaccinerade, kastrerade, försäkrade osv. De går ut som de vill...
Svar
13
· Visningar
2 371
S
Katthälsa Jag köpte en katt hona igår på runt ett år skulle hon vara ... Hon som hade katterna hade många katter som bodde utanför hennes hus...
Svar
19
· Visningar
5 140
Senast: SannasMichelle
·
N
Katthälsa Urinstopp! Det finns en lösning! Efter 4 spolningar som inte gav något resultat bestämde vi oss för att göra en operation på Aslan...
Svar
1
· Visningar
7 202
Senast: kebabbert
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka