Sassy
Trådstartare
Nu är det synd om Maja. Hon klättrade på möblerna, och troligtvis halkade hon så att hon fastnade i handtaget med ena bakbenet. Jag hörde henne skrika och lyckades efter långa, djupa klösmärken längs armen få loss en skrikande, fräsande lite bebis, som dessutom kissat på sig. Nu är hon badad, har sovit under husses tröja ett par timmar, och haltar kring lite försiktigt. Mycket dämpad katt (som i vanliga fall sitter max nån dm från taket, helst i gardinerna...)
Hon visar ingen smärta vid palpering och har full rörlighet i benet, men haltar och är svag i bakdelen, samt väldigt, väldigt trött. Om hon inte är igång imorgon bitti åker vi till vet för säkehetsskull, även om små kattungar brukar klara det mesta. Jag vågar inte tänka på vad som kunde hänt om vi inte var hemma...
Hon visar ingen smärta vid palpering och har full rörlighet i benet, men haltar och är svag i bakdelen, samt väldigt, väldigt trött. Om hon inte är igång imorgon bitti åker vi till vet för säkehetsskull, även om små kattungar brukar klara det mesta. Jag vågar inte tänka på vad som kunde hänt om vi inte var hemma...