Stackars Anne

Sv: Stackars Anne

:eek: hjälp vilken skräckupplevelse!!
Kramar till alla dom som var med där uppe.

Tänker på vilket slit det kommer att klara allt över vintern. Hoppas att hon orkar med det.

Å fy vad hemskt :cry:
Men som Anne själv säger det viktigaste är att ingen häst eller människa kom till skada och klarsynt och strukturerad som hon är kommer hon att lösa detta också
Men ni skall veta att vi tänker på er och lider med er

:eek:Men kära nå´n,vilket mardröms senario:eek:
Vilken himla tur att de fick ut alla hästarna.Mår riktigt illa när jag läser om ngt sån´t här.Det är ju en tanke ,som far genom huvudet både nu och då,att det skulle komma ett samtal som talade om att stallet stod i lågor.Våra innerligaste tankar till Anne,mf.l:love:

*kl*
Jag blir så lycklig när jag ser att hästarna är räddade!

Hoppas det löser sig på bästa sätt framöver.
Lycka till och kram!

Satte nästan kaffet i halsen när jag läste det igår morse.

Skönt att alla klarade sig, både djur och människor.

Det där är ju lite av varje hästmännsikas mardröm, att se sitt stall brinna ner, och man får sig en rejäl tankeställare varje gång man ser ngt liknande...

kramar till Anne OCH alla tjejerna på gymnasiet som var inblandade i det hela. Hoppas ni och era hästar trots allt haft en bra natt, och att ni orkar vara tacksamma över att det "bara" var ett stall som brann upp - och inga levande varelser...

ush, fruktansvärt!
Sån himla tur att det gick såpass bra ändå, att ingen kom till skada. Man vill ju inte ens tänka på hur det kunde ha slutat...

Jag kan bara hålla med er andra!
Började min ridkariär hos Anne i Hermanstorp på 80-talet. Så man har tillbringat ett antal timmar i hennes stall.
Mina tankar går till Anne!

Shit!:eek:
Vad hemskt! Va på läger där i sommras som var jättebra tänkte åka dit iår igen men då får jag väl kanske tänka om..

Shit!:eek:
Vad hemskt! Va på läger där i sommras som var jättebra tänkte åka dit iår igen men då får jag väl kanske tänka om..

Varför måste du tänka om???

Det nya stallet brann ju inte och man brukar ju bygga upp ett nytt ganska snabbt

Liknande trådar

Katthälsa Mina tre huskatter och jag ska förhoppningsvis på nya äventyr tillsammans, då jag kommit in på en utbildning i England till hösten. Igår...
Svar
16
· Visningar
5 574
Senast: Millz
·
Trädgård & Växter Grannen har en växt som sprider sig utav bara sjutton, via rotsystem och det håller på att ta över mitt jordgubbsland! Och driver mig...
2
Svar
23
· Visningar
3 794
Senast: tanten
·
Fälttävlan :( Vad tragiskt http://www.horseandhound.co.uk/competitionnews/article.php?aid=257314...
Svar
13
· Visningar
1 617
Senast: annah0j
·
Fälttävlan om de olika grenarna :mad: Nu kan man läsa på Tidningen Ridsports första sida...
2
Svar
29
· Visningar
2 750
Senast: Bettibets
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V