SRHA-information i Arabhästmagasinet

M

Mita

Oerhört trevligt gjort av SRHA=Scandinavian Reining Horse Association att informera om sina tävlingar och aktiviteter och bjuda in Arabhästfolket till sina tävlingar i rykande färska Arabhästmagasinet. Bra att SRHA informerar att alla raser är välkomna, jag propagerar för det ofta när jag träffar reiningintresserade Arabhästmänniskor och även andra reiningintresserade med andra raser såklart... Man bugar och bockar! :bow: Ytterst trevligt initiativ! :)
Hade du ett finger med Monke? ;)

Japp, tillsammans med Pressansvarig i SRHA. :p
Kul att det blev uppskattat, vi vill gärna se hästar av alla raser på våra tävlingar. :d

Monke :D

Härligt! Då är man inte inne på fel spår ändå, då.. :) Jag har visserligen bara tävlat reining 2 gånger med min arab men det var kul!

/Camilla

Det är väl klart att ni inte är :d, jag vet inte hur många gånger jag framhållit både här och i andra sammanhang att SRHA och NRHA Reining är öppet för ALLA raser. :banana:

Allt arbete våra föreningar gör är frivilligt och det är alltid viktigt att komma ihåg. Vi gör det på vår fritid, ibland istället för att rida. Man hinner/tänker inte på allt som kunde/kan göras, vi behöver ER!! :idea:

Hjälp oss, be om material, tala om var vi kan publicera det......kort sagt gillar du reining så hjälp till att promota den :d

Nu kom allt som svar på ditt inlägg Camilla men det är menat till alla som är intresserade av Reining.

Just nu letar vi med ljus och lykta efter engagerade personer som kan hjälpa till att göra tävlingarna bra, göra SRHA bättre, fixa sponsorer, komma med tips och råd och ffa hjälp. Kort sagt engagera sig.
Kan du inte tävla på en tävling men skall åka ner där ändå, varför inte ta ett handtag :smirk:

Jag skulle kunna skriva i det oändliga om detta, men jag skall sluta medans ni förhoppningsvis orkar läsa åtminstonde. ;)

Monke :D

Liknande trådar

M
Western Jag har tidigare tyckt att det var lite kul med buke och diskussionerna här, men nu handlar alla trådar om problem på nybörjarnivå...
2
Svar
30
· Visningar
2 424
Senast: monke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar