T

Tintomara

Hur i hela världen blir man av med spyware? Finns det något gratisprogram som faktiskt tar bort det? Håller på att bli vansinnig...
 
Sv: Spyware?

Men jag använder ju det och har jätteproblem ändå..:(
Jag kanske har en dålig version eller något.
 
Sv: Spyware?

Hehe, jag och datorbeteckningar. Min ad-aware heter Ad-Aware SE Personal, Build 1.05. Antar att den är rätt stenåldersgammal.

Kan man ladda ned 6.0 gratis eller är det någonting som skall inhandlas i affär?
 
Sv: Spyware?

nejdå, det är bara att tanka ner det från download.com.
 
Sv: Spyware?

Bra. Lagligt? ;)
Håller på att bli helt knasig av dessa reklamer som saboterar hela dataanvändandet just nu...
 
Sv: Spyware?

Varsågod!
Det är dessutom alldeles lagligt att ladda ner därifrån. Se till att du tar freeware som verkligen är freeware så att det inte bara är gratis i en vecka och sedan vill dom ha pengar...

Edit: Får jag fråga helt ot var du har fått ditt namn ifrån?
 
Sv: Spyware?

Spybot är ett annat program som är bra att ha som komplement.

Min erfarenhet är att om man har fått en trojan eller liknande på datorn så kommer inte spywareprogrammen att klara av att rensa det själva. Jag rensade istället bort allt spyware-programmen hittade och sedan tog jag hem ett antivirusprogram som hjälpte till att få bort det sista.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
211
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 339
Senast: Badger
·
IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
360
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp