Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kände inget mer lite ömhet i armen. Trodde det skulle bli mer i och med nedsatt immunförsvar.Hur mådde ni efter spruta 3, ni som har hunnit tagit den? Min 3:e närmar sig med stormsteg å mina vänner som fått 3:e har inte mått så bra efteråt.
Ungefär som de 2 första (Pfizer) med feber och sjukdomskänsla i ett dygn, minus tappet av lukt och smak (ersatt av konstant metallsmak oavsett vad som stoppades i munnen). Tredje var Moderna.Hur mådde ni efter spruta 3, ni som har hunnit tagit den? Min 3:e närmar sig med stormsteg å mina vänner som fått 3:e har inte mått så bra efteråt.
Ett blodkärl brast och en aning öm i armen, inget jag direkt noterat om det inte var för vaccinationen, dos 1 och 2 var det samma förutom det brustna blodkärlet.Hur mådde ni efter spruta 3, ni som har hunnit tagit den? Min 3:e närmar sig med stormsteg å mina vänner som fått 3:e har inte mått så bra efteråt.
Samma här!3 x Pfizer - ingen reaktion på någon av dem.
Hur mådde ni efter spruta 3, ni som har hunnit tagit den? Min 3:e närmar sig med stormsteg å mina vänner som fått 3:e har inte mått så bra efteråt.