Sprenger stigbyglar med flexande platta...

jag har de "riktiga" stigbyglarna... skulle inte byta bort dem för allt i världen... om jag vore dig skulle jag sattsa på orginal.. även om de är lite dyrare.. men det är klart bättre kvalité än kopiorna...

Har ett par som är helt underbara, har inte alls så ont i käna längre och häromdagen när jag flög av så kände jag precis innan att jag satt fast, men när jag väl trillade av så vek de sig och foten gled lätt ur stigbygeln, med mina "vanliga" stigbyglar så hade jag nog fastnat och troligtvis blivit både trampad och fått "hoppa" en oxer släpandes efter hästen.

Okej..de va ju tur att du hade såna då!..jo jag får nog tag o skaffa ett par såna!.Men ja va lite rädd att det bara e hoppryttare som har dom ,men de va de ju inte!..Tack sså mkt alla! :bump:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: malumbub
·
Utrustning Hej. Är det någon här som testat Catago Fir-Tech Pro ryggvärmare? Är ni nöjda eller kan man lika gärna slänga på ett ylletäcke och få...
Svar
9
· Visningar
1 858
Senast: caballus
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 129
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 086
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• NPF- diagnoser och dagens skola
  • Hudvårdstråden 2
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur