Sprenger Satinox

Evergreen

Trådstartare
Någon som har testat Sprengers ”nya” bett Satinox? Vad tyckte hästen? 😊

Extra intressant om man även har testat deras Dynamic på samma häst och kan jämföra mellan dessa 😄

Testat Satinox (både två och tredelat) på två hästar. Båda avskydde det. Den ena gick jättebra på Sprenger Novocontact tredelat (och sisådär på RS dynamic både 2 och 3 delade), och det andra vill bara ha raka bett i sin mun, men Satinox var tydligen extra äckliga tyckte hon.

Jag har det på kandaret och min gillar det massor! Har ridit på dynamic som tränsbett men det gillade han inte alls, han blev tung och stum på det

Liknande trådar

Utrustning Som rubriken råder så är jag inne på att skaffa antingen ett Nova bett eller ett poponcini bett, Jag är orolig att nova bettet ska gå i...
2
Svar
27
· Visningar
2 571
Senast: villhöver
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hej! Säljer min älskade bästa vän som är den absolut snällaste hästen i allt. Det är pga att jag inte hinner med allt som han...
Svar
0
· Visningar
789
Senast: Linnkorner
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
942
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 103
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar