Sprenger 4- ledade...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare anna210
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 813
A

anna210

Var hittar man sprengers 4- ledade stigbyglar billigast? :)

De är ju himla dyra men nu ska jag minsann äntligen ta och köpa ett par. :banana:

Kanske kan man hitta i Falsterbo?

Sv: Sprenger 4- ledade...

Jag betalade 1595.-
För minna för ca 2 mån.

Minna andra blev stulna :mad:

Dom brukar finnas rätt många som säljer sådana på Falsterbo om man kan vänta och där finns kvar så brukar dom vara billigaste den sista dagen.

mina kostade 1089:- på Horze i upplands väsby

Kostar just nu 998:- På Granngården i Örebro. Annars brukar de väll oftast kosta runt 1100-1200:- tror jag.

Jag fick oxå köpa ett par nya för 2-3 år sedan då kostade dom runt 1500.

Mina blev stulna när jag hade inbrott i stallet. :(

jag fick mina för 899;- men då var det rea plus att jag hade rabatt.... leta och jämför priser, jag tycker att det varierar rätt mycket. Många internetbutiker har väl dom oxå..

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
394
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
901
Senast: MissFideli
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 315

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka