Derivata

Trådstartare
Jag tenderar att köpa städutrustning med samma ambition och resultat som jag köper träningsutrustning till mitt hemmagym.

Men spraymopp är det något att ha? Använder man den, funkar det?

Bakgrunden är ett hus som allt för sällan får moppade golv...

Men spraymopp är det något att ha? Använder man den, funkar det?

Bakgrunden är ett hus som allt för sällan får moppade golv...
Ja!
2 st men... 1. ställ den så att den är lättåtkomlig - annars tar du inte fram den!
2. tråkig att använda till stora ytor - stora ytor kräva gammeldags mopp med rikligt med vatten, sprayfunktionen på spraymoppen "orkar" man inte hålla på med någon längre stund :angel:

Hos mig som har 2 hundar som har öppen dörr den varma årstiden (även vid lättare regn) är den guld att snabbtorka bort tassavtryck med :up:
När mitt barn var i spillåldern, guld att torka fläckade golv med :up:
Nu när jag och maken kommit till fummelåldern, guld att torka fläckade golv med :bag:

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 430
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag vill gärna ha tips på torrschampo till min kliiga, oljiga hårbotten. Jag vet inte varför det kliar, trott på torrhet men jag är nu...
Svar
7
· Visningar
325
Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
884
Kropp & Själ Funderar på att köpa ett par sånna, men det är en helt ny marknad för mig. Jag hatar handskar och vantar, tycker de är obekväma och...
Svar
17
· Visningar
542
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?
  • Headset

Hund, Katt, Andra Djur