Spraymail?

Jag använder också spray, och det fungerar just nu. Däremot har de/håller de på med att uppgradera och byta utseende på hela sajten.
Det är kanske därför du har har haft problem med att logga in, eventuellt jobbar just med ditt mailkonto?
Hoppas det löser sig snart för dig ...
 
Jag har spraymail och just nu fungerar det. Dock krånglar det ibland, bl.a brukar jag inte kunna registrera mig på några ställen med den mailen, då registreringsmailen sällan kommer fram (Buke är inget undantag). :crazy:

Är det likadant för er?
 
Jag har haft problem att logga in under lång tid nu, ända sen i våras... Ibland går det ibland inte. :smirk:
 
Hmm.. Jag finner inte ens min mailbox längre :crazy:. Vet någon vart man finner den efter uppgraderingen?
 
Sambon hittade den :). När man loggar in ska man visst inte trycka in att man ska gå in på mejlen direkt.
 
Min kompis har spray. Ungefär varannan gång kan jag inte skicka till henne utan får tillbaka det. usch!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 674
Senast: Mia_R
·
Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
7 815
Senast: Enya
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
704
Senast: Angel
·
IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
356
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp