Spray som mail adress

Jag försökte skaffa en spraymail för ett tag sen men det gick inte. Fastän jag skrev en massa nonsensbokstäver och siffror (ungefär: jdjnbwovnaksjgb85y28y1u3gb) så stod det "användarnamnet upptaget". :cautious:
 
Ja just det... Hur tusan hittar man det krysset?
Jag blir knäpp :banghead:

* Jenny *
Jag har samma/liknande problem. Verkar allvarligt. Går inte klicka sej bort. Annonsen kommer igen då jag klickar på ett mail i inkorgen och även då jag klickar på logga ut så kommer en ny sida med reklam(för assassins syndicate-typ). Har bett spray ringa upp mej genom en väns email men inget svar. Söker på nätet efter mer info men hittar inget utom på detta forum. Jo dax att byta mail men jag MÅSTE ordna upp detta och komma åt min mail hursomhelst. Men kanske är man redan både hackad kokt o stekt?! Eller någon som har lösningen?
 
Äntligen info! Hittade just detta på spray.se:

Sprayredaktionen 27 okt. • Driftinformation / Spray



Vi har för tillfället tekniker som arbetar med att felsöka spray.se och home.se.

En del av våra användare upplever problem med att använda sin mail via webbläsare på datorer. Detta då det kommer upp en datorspelsreklam som blockerar möjligheten att komma vidare på sin mail.

Vi håller på att ta bort/ändra reklamen för att åtgärda detta.

Vi återkommer så fort vi kan med mer info!
 
Äntligen info! Hittade just detta på spray.se:

Sprayredaktionen 27 okt. • Driftinformation / Spray



Vi har för tillfället tekniker som arbetar med att felsöka spray.se och home.se.

En del av våra användare upplever problem med att använda sin mail via webbläsare på datorer. Detta då det kommer upp en datorspelsreklam som blockerar möjligheten att komma vidare på sin mail.

Vi håller på att ta bort/ändra reklamen för att åtgärda detta.

Vi återkommer så fort vi kan med mer info!


ÅH! Gulle dej!!!! Då va det inte bara jag som fått knas i maskineriet ;)
Tack för att du delade med dej! Nu kan jag sova gott till dom har fixat detta.

* Jenny *
 
Jag har samma/liknande problem. Verkar allvarligt. Går inte klicka sej bort. Annonsen kommer igen då jag klickar på ett mail i inkorgen och även då jag klickar på logga ut så kommer en ny sida med reklam(för assassins syndicate-typ). Har bett spray ringa upp mej genom en väns email men inget svar. Söker på nätet efter mer info men hittar inget utom på detta forum. Jo dax att byta mail men jag MÅSTE ordna upp detta och komma åt min mail hursomhelst. Men kanske är man redan både hackad kokt o stekt?! Eller någon som har lösningen?

Nu i kväll funkar det! Jösses va mail det ramlar in på ett par dagar....

* Jenny *
 
Nu i kväll funkar det! Jösses va mail det ramlar in på ett par dagar....

* Jenny *

Jag skulle nog skaffa en Gmail eller liknande fort som attan och ha över de viktiga mailen från Spray till den, Spray verkar inte vara direkt kompetenta... :cautious:

Det bör finnas en inställning i Spray-mailen som gör att man kan skicka inkommande mail automatiskt till en ny mailadress. Det är så jag har det med mailen som är kopplad till min hemsida och min privata mail.
 
Jag skulle nog skaffa en Gmail eller liknande fort som attan och ha över de viktiga mailen från Spray till den, Spray verkar inte vara direkt kompetenta... :cautious:

Det bör finnas en inställning i Spray-mailen som gör att man kan skicka inkommande mail automatiskt till en ny mailadress. Det är så jag har det med mailen som är kopplad till min hemsida och min privata mail.

Jag har en Gmail, men har ingen aning om hur man skickar vidare? Sedan funderar jag på allt annat man knutit till en adress? Tipskort, registrerad på vårdcentral, jobblistor, ja du vet? De är ju inte bara ett.... :angel:

* Jenny *
 
Jag har en Gmail, men har ingen aning om hur man skickar vidare? Sedan funderar jag på allt annat man knutit till en adress? Tipskort, registrerad på vårdcentral, jobblistor, ja du vet? De är ju inte bara ett.... :angel:

* Jenny *
Jag har bytt mailadress ett par gånger. Under "tvång" som flytt etc.

I mitt fall har det smidigaste varit att helt enkelt ha parallella mail ett tag. Ge ny adress till alla ställen som kan tänkas vara aktuella och sedan vartefter göra adressändring när det kommer in sådant man förbisett.

Det är inte hela världen och det är inte så jobbigt som jag trott det skulle vara. Värsta har faktiskt varit att inte skriva gamla adressen av bara farten. Den satt liksom i fingrarna....
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp