Spray som mail adress

kamomillo

Trådstartare
Hittar inget ställe att lägga en datortråd? Flytta den här om den hamnar tokigt!

Jag har (som den sista dinosarien) En spray adress, som hela familjen använder.
Nu kan jag öppna så långt att jag ser att jag har 20 olästa mail, men så ploppar det upp en reklamruta som täcker hela sidan, och jag fattar inte hur jag ska komma runt den?
Just nu en LG reklam. Intresserar mej inte ett dugg.
Finns det någon vänlig själ som har någon idee? Helst innan min dator hamnar i omloppsbana runt jorden... :angel:

Tack på förhand

* Jenny *
 
Jag har iofs inte spray men har råkat ut för liknande. Det bör finnas någonstans ett kryss så att du kan släcka annonsen, men det kan vara j-t svårt att hitta var det sitter.
 
Hittar inget ställe att lägga en datortråd? Flytta den här om den hamnar tokigt!

Jag har (som den sista dinosarien) En spray adress, som hela familjen använder.
Nu kan jag öppna så långt att jag ser att jag har 20 olästa mail, men så ploppar det upp en reklamruta som täcker hela sidan, och jag fattar inte hur jag ska komma runt den?
Just nu en LG reklam. Intresserar mej inte ett dugg.
Finns det någon vänlig själ som har någon idee? Helst innan min dator hamnar i omloppsbana runt jorden... :angel:

Tack på förhand

* Jenny *

Testa att installera Adblock och se om det hjälper.

Sedan rekommenderar jag starkt att du skaffar en annan mail :D
 
Hittar inget ställe att lägga en datortråd? Flytta den här om den hamnar tokigt!

Jag har (som den sista dinosarien) En spray adress, som hela familjen använder.
Nu kan jag öppna så långt att jag ser att jag har 20 olästa mail, men så ploppar det upp en reklamruta som täcker hela sidan, och jag fattar inte hur jag ska komma runt den?
Just nu en LG reklam. Intresserar mej inte ett dugg.
Finns det någon vänlig själ som har någon idee? Helst innan min dator hamnar i omloppsbana runt jorden... :angel:

Tack på förhand

* Jenny *
Jag har också problem med spray mail. Jag ser att det kommit in mail, men jag kan inte öppna dem. Inte heller kan jag skriva mail. Mycket frustrerande!

Har försökt kontakta spray support men de säger att mitt användarnamn inte existerar! Konstigt, jag har haft samma över två år. Varför i helsicke finns det aldrig ett telefonnummer man kan ringa och få TALA med en levande människa?

Nej nu jäklar skaffar jag en annan mailadress!
 
Min kompis har haft spray länge och det bara krånglar med lösenordet (kan vara hans eget fel också) MEN nu fick jag gubben att byta till en annan mail som jag känner igen och kan hjälpa till med. I bästa fall :)
 
Min kompis har haft spray länge och det bara krånglar med lösenordet (kan vara hans eget fel också) MEN nu fick jag gubben att byta till en annan mail som jag känner igen och kan hjälpa till med. I bästa fall :)

Problemet är ju att den här adressen har gått till oss hela familjen i minst 15 år, och det känns knäppt att behöva byta :(

* Jenny *
 
Jag har också problem med spray mail. Jag ser att det kommit in mail, men jag kan inte öppna dem. Inte heller kan jag skriva mail. Mycket frustrerande!

Har försökt kontakta spray support men de säger att mitt användarnamn inte existerar! Konstigt, jag har haft samma över två år. Varför i helsicke finns det aldrig ett telefonnummer man kan ringa och få TALA med en levande människa?

Nej nu jäklar skaffar jag en annan mailadress!

Jag mailade spray från en annan adress, och fick ett vänligt : vi har motagit din fråga....
Frågan är väl om jag sedan får något svar seda?
I morse hittade jag ett telefonnummer, och att man kunde ringa support mellan ?-? men då ringde jag inte, och skrev inte heller upp numret:banghead: Nu finns det inte när jag surfar runt?

* Jenny *
 
Har du provat att minska sidan? Det kan vara så enkelt att annonsen är för stor för att krysset ska komma med i bild, kör ctrl- ett par gånger och se om det dyker upp?
 
Har haft spray sen 1999 trodde jag var typ sista brukaren :bump: kul att det finns fler , har alltid fungerat problemfritt vill aldrig byta :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp