Språngrulla nere?

simpan

Trådstartare
Jag kommer inte in på språngrulla, är det bara hos mig det krånglar eller är det fler som inte får upp sidan?
 
Sv: Språngrulla nere?

Både språngrulla och blup har legat nere hela dagen pga tekniskt fel.
 
Sv: Språngrulla nere?

Ok, bra att veta att det inte är bara hos mig.

Funderade på om sambon spärrat sidan ;)

Haha, nämen jag hoppas att den tuffar igång igen snart, måste in och kolla!
 
Sv: Språngrulla nere?

Enligt Hästmagasinet är detta problemet.

Blup, språngrulla och Flyinges hemsidor ligger nere
(2013-07-02 13:00)

Pågrund av en avgrävd kabel i Malmö går det idag inte att komma in på vissa av ASVH:s sidor eller Flyinge AB:s sida. De ansvariga kan inte tala om när problemet ska vara löst. Det är även problem med e-posten hos Flyinge AB.
 
Sv: Språngrulla nere?

Bra med lite info! Hoppas att det kommer igång snart igen, får ju abstinens ;)
 
Sv: Språngrulla nere?

ASVH skriver idag att både språngrulla och blup fortfarande ligger nere eftersom fiberkabeln inte är lagad ännu.
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 477
Senast: Freazer
·
Avel Fler som följer fölauktionerna hos SWB? Har själv inte hunnit att kolla in kollektionen i ännu mer än lite flyktigt men stammässigt ser...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 090
Senast: Rosett
·
Övr. Katt Vi bor i ett tätbebyggt område, och vår katt har kommit på att om hon går runt och jamar hos grannarna, så blir hon insläppt och får...
Svar
10
· Visningar
1 520
Senast: G-uldlock
·
IT & mobiler Hur får man den att sluta visas över hela skärmen? Vilket otyg. Har stängt av allt utom just att få dem (för det vill jag ju) överallt...
Svar
7
· Visningar
611

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp