Språngrulla nere?

simpan

Trådstartare
Jag kommer inte in på språngrulla, är det bara hos mig det krånglar eller är det fler som inte får upp sidan?

Sv: Språngrulla nere?

Ok, bra att veta att det inte är bara hos mig.

Funderade på om sambon spärrat sidan ;)

Haha, nämen jag hoppas att den tuffar igång igen snart, måste in och kolla!

Enligt Hästmagasinet är detta problemet.

Blup, språngrulla och Flyinges hemsidor ligger nere
(2013-07-02 13:00)

Pågrund av en avgrävd kabel i Malmö går det idag inte att komma in på vissa av ASVH:s sidor eller Flyinge AB:s sida. De ansvariga kan inte tala om när problemet ska vara löst. Det är även problem med e-posten hos Flyinge AB.

Bra med lite info! Hoppas att det kommer igång snart igen, får ju abstinens ;)

ASVH skriver idag att både språngrulla och blup fortfarande ligger nere eftersom fiberkabeln inte är lagad ännu.

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 367
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 625
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 031
Senast: Piaff
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 543
Senast: Raderad medlem 149793
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar