Språngavgift

Sv: Språngavgift

Nu har jag Hip Hops kostnader för årets säsong, skriver ut de här ifall någon mer undrar.

2000 :- vid 18 dygns dräktighet
6000 :- vid levande föl (priser exkl. moms, antar jag).

Feliciano däremot, kommer inte finnas på transportsemin utan enbart (??) på fryst.

Kanske man skulle titta vidare på Hip Hop...?

Ullis

Ska Fille bara finnas på fryst i år:cry:

Jag som hoppades att han skulle stå på TAI eftersom de visar upp honom på hingsttåget! Fryst är ju så dyrt att vanliga dödliga inte har råd med det:cry:

Ja, jag pratade med hingsthållaren igår som sa att han bara finns på fryst- fast jag kunde få det till ett hyfsat pris, borde väl gälla fler än mig ;) Vet dock inte vad ett hyfsat pris för fryst är, jag har inget att jämföra med.

Trist för alla som planerat att använda honom.

Ullis

Liknande trådar

Övr. Barn Jag och min partner väntar vårt första barn inom några dagar, och tankar på hur vi lägger upp ekonomin framöver snurrar men leder oss... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
8 206
Senast: voltis
·
Avel Jag har många års erfarenhet av hingstar och avel. Vi betäcker alla ston för hand och har aldrig haft några skador på stona fram tills... 2
Svar
23
· Visningar
6 644
Senast: Kolbeinn
·
Avel Eftersom mitt sto nu ska byta bana och gå och bli avelsmärr behöver jag verkligen alla tips och råd jag kan få då jag är så grön man kan...
Svar
15
· Visningar
1 739
Senast: Masse
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 728

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka