Spräckt klo

PIRU

Trådstartare
Hejsan min hund har spräckt klon så hela pulpan syns jag klipte bort så mycket som gick nåt mer o göra än o hålla såret rent?

ren tur man märkte det nu när jag klippte valpen så passa jag på med den store också, såg inte ut vara gjort i dag för jag såg blod på trappen igår, man märker sällan när han har ont visar det så lite

Sv: Spräckt klo

Så länge han inte har ont och inte klon blir infekterad, så är det knappast mycket att göra. Kolla bara noga, så att det inte är någon flisa kvar vid klofästet, som kan ställa till med elände.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 023
Senast: alazzi
·
Hundhälsa Märkte imorse att vår hund hade dragit på sig en hälta. Vi var ute en rejäl promenad igår och han lekte även med en annan hund, så min...
Svar
7
· Visningar
860
Senast: Tell
·
Övr. Hund Skulle klippa klorna nu ikväll och märkte att ena klon gått av, hon verkar inte ha ont men jag har ingen aning om när detta kan ha hänt...
2
Svar
21
· Visningar
9 016
Senast: Emuliiaa
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
3 008
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama