Spontanomstarter

C

Cogita

Är det någon som vet vad man kan göra åt en dator som startar om sig själv spontant ibland? Första gången trodde jag att jag kunde ha kommit åt omstartsknappen men nu har det hänt ganska ofta och jag är säker på att jag inte har tryckt på någonting.
 
Sv: Spontanomstarter

Börja med att kolla alla kablar.. så dom sitter i och inte glappar..
Om inte windows ger ett felmedelande och sen startar om utan datan bara tjoff och startar om.. så kan det bero på hårdvaru fel.. alltså fel på någon av komponenterna i datorn.. Men det kan även vara så lätt att den är för dammit innuti helt enkelt.. och fläktarna inte kan kyla ordentligt.. och då startar den om av överhättning..
 
Sv: Spontanomstarter

Hmmm... Det kan säkert hända att det är dammigt innuti med tanke på hur resten av rummet ser ut :o
Ska kolla upp det här, tack för svaret!
 
Sv: Spontanomstarter

Min gamla härk startade om lite hur som haver när det var trångt inne i lådan och en kabel klämde på RAM - minnet så att det glappade...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 002
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 764
Senast: Rosett
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 697
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp