S

Sivler

Hur vanligt är det med sponsring inom distans? Anledningen till att jag undrar är, att jag idag blev erbjuden nya tävlingskläder av ett företag, mot att dom får trycka sin logga på kläderna. Företaget har ingenting med hästsport att göra överhuvudtaget, dom var endast intresserade av att jag skulle promota deras företag på tävlingar. Det är givetvis lockande, att få nya kläder men jag funderar lite kring om det finns några regler eller förordningar som säger att jag borde tacka nej? :)

Sv: Sponsring

TR reglerar hur stora trycken får vara på ridkläderna. Så är det på själva ridutrustningen så kolla i TR så du inte råkar illa ut.
Annars är det bara att tacka ja.
// Linda

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 245
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb Jag har pluggat fram till nu den 11 juni, då avslutas min sista kurs. Jag har under studietiden jobbat extra via ett bemanningsföretag...
Svar
12
· Visningar
1 456
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 426
Senast: Wonna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tidigare skrivit om mitt jobb här några gånger. Att det är vissa problem med trivseln på den arbetsplatsen... Jag har kollat...
Svar
0
· Visningar
376
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Favoritdrinkar
  • Vad gör vi? Del CCVI

Hund, Katt, Andra Djur