Derivata
Trådstartare
Börjar vara dags att stänga fabriken och enbart köra för det höga nöjets skull. Var först inne på att införskaffa en hormonspiral. Efter graviditet nummer 1 körde jag på cerazette som fungerade ypperligt, ingen mens, inga biverkningar, efter graviditet nummer 2 gick jag igång på cerazette igen, fullt i tron att det skulle bli som sist. Lurad på den kan jag säga. Efter en enda stor mensblödning som upptog hela sommaren gav jag upp. Lät kroppen komma i fas igen och började om igen och peppar peppar verkar det fungera bättre denna gång.
Nu till mitt problem. Mängden hormon i minipillerna är ju relativt hög, och den där lilla riskprocenten gör mig rädd, för nu är verkligen fabriken stängd. Har varit inställd på hormonspiral efter amning varit avklarad, vilket den varit en tid nu, men jag måste erkänna att jag håller på att banga ur. Därför vill jag höra positiva spiralhistorier om hur bra ni trivs med er spiral som inte har försvunnit och gjort er gravida eller att den suttit fel och medfört utomkvedhavandeskap. Vilka andra alternativ finns?
Nu till mitt problem. Mängden hormon i minipillerna är ju relativt hög, och den där lilla riskprocenten gör mig rädd, för nu är verkligen fabriken stängd. Har varit inställd på hormonspiral efter amning varit avklarad, vilket den varit en tid nu, men jag måste erkänna att jag håller på att banga ur. Därför vill jag höra positiva spiralhistorier om hur bra ni trivs med er spiral som inte har försvunnit och gjort er gravida eller att den suttit fel och medfört utomkvedhavandeskap. Vilka andra alternativ finns?