V

Vaccan

på jobbtråden, om man inte har jobb utan praktik och går genom arbetsförmedlingen, hur stor är ersättningen då? Räknas den på den ersättning man har från Akassan (för mej 295/dag) som Aktivitetstödet från FK gör?

Sv: Spinoff

När man gör praktik får man lika mycket som när man stämplar

Sv: Spinoff

Jo det stämmer, man får samma pengar som när man stämplar om man nu har jobbat ihop till A-kassa alltså... har man inte det så blir det mer knivigt då får man ett par tusenlappar/ månad (4-5000 har jag för mig) beroende på hur gammal man är då också...

Liknande trådar

Kropp & Själ Är nu placerad i arbetsförmedlingens klor och sysselsatt...Får givetvis betala en massa extrakostnader där som jag iofs också har när...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 330
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb Jag vet att detta är en fråga som ligger många varmt om hjärtat och kan förstå varför. Men för mig är det ingen självklarhet. Frågan är...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 911
Senast: Viva
·
  • Artikel Artikel
Dagbok när man sover 3 timmar, är vaken 6 timmar 24/7 är det inte lätt... Fryser I morgon är det dags att mejla trevliga Akassan och...
Svar
0
· Visningar
1 379
Senast: IngelaH
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 822
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel