stjarnhimmel
Trådstartare
Det är klart du är.Jag är en Hustomte... som rider naken på en drake...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är klart du är.Jag är en Hustomte... som rider naken på en drake...
Vad säger enhörningen på din avatar om det?Drake. Verkar troligt och korrekt
Just nu skulle jag uppskatta om ni höll lite låg nivå om det ämnet då det är lite känsligt och stämningen här är frostig. Doris vill inte prata med mig och ger mig kalla hornet. Ibland muttrar hon något om att "köra upp nått någonstans ". Som sagt, frostigt....Vad säger enhörningen på din avatar om det?
Har hört nåt om att de gillar jungfruar.Just nu skulle jag uppskatta om ni höll lite låg nivå om det ämnet då det är lite känsligt och stämningen här är frostig. Doris vill inte prata med mig och ger mig kalla hornet. Ibland muttrar hon något om att "köra upp nått någonstans ". Som sagt, frostigt....
Någon som har tips på mutor till ilskna enhörningar? Regnbågarna är olyckligt slut
Inte det lättaste att få tag på dock...Har hört nåt om att de gillar jungfruar.
Det får inte vara för enkelt förstår du väl.Inte det lättaste att få tag på dock...
då är vi tvåJag är näcken med spår av drake
då är vi två
Jag har saknat Einar
Snarare rätt genomtänkt, det kan bli kallt naken men då blåser man fram en liten eld och värmer sig!Känns som en rätt udda kombo, men vafan jag är ganska udda
Änglavingar och stjärnstoft ska de också gilla.Någon som har tips på mutor till ilskna enhörningar? Regnbågarna är olyckligt slut
Praktiskt!Snarare rätt genomtänkt, det kan bli kallt naken men då blåser man fram en liten eld och värmer sig!
Hon har ätit lite glitter här nu, mumsar på bra men humöret svänger snabbt.Änglavingar och stjärnstoft ska de också gilla.
Nä det ska det väl inte vara... Hittade lite rosa och lila glitter och det verkar fungera ganska bra. Håller utkik efter en jungfru fortfarandeDet får inte vara för enkelt förstår du väl.
Inte det lättaste att få tag på dock...
Vad får jag om jag dyker upp?Håller utkik efter en jungfru fortfarande