Spinoff på öronålen

A

Aeternum

Vilket djur skulle du vilja ha?

Jag skulle vilja ha en signalkrabba, fy sjutton så söta dom är! :)

Sv: Spinoff på öronålen

vad är det? :p visa en bild!

Jag vill ha alla djur med päls typ...
Men på toppen av listan finns tiger, snöleopard, alpakka, rådjur. Och en korp!!! :love:

Mmm jäättesöta......verkligen..... är nog mitt största hat-djur :rofl: Ösch!

Jag vill ha norsk skogskatt!!

Ja hittar ingen bild :(
De är en krabba med en liten klo o en stor klo. Den använder den stora klon för o slåss med och för att "prata" (signalera) olika saker till andra krabbor. Skit söta!

En Puma skulle jag vilja ha :love:

Jag skulle vilja ha en hund. När den har blivit stor vill jag ha en liten kattunge som hunden kan bli kompis med :D

En kakadua. En moluccan.

Fast jag skulle vilja strunta i att de är stora och lätt aggressiva och behöver enorma utrymmen. Jag skulle vilja ha en i min säng. :love:

Jag vill ha marsvin, två små släthåriga damer.

Och så har jag alltid velat ha en get, men nu har vi två stycken i stallet så jag är nöjd. :D

Jag är nöjd med de djur jag har, men skulle inte tacka nej till en minigris och ett akvarium (eller en damm).

En hund... Hade jag jobbat annorlunda/mindre eller kunnat ha med hunden på jobbet hade jag skaffat en NU... Vill ju ha en brukshund att träna och tävla med och då vill man ju även ha tid att träna.

En leguan vill jag ha också, eg. bara för att de är så jäkla coola.

Har orm och katt och det får räcka ett tag, men om man får drömma så :angel:

Jag skulle vilja ha rockor i mitt akvarium!:love: Fast det gillar nog inte de andra fiskarna :p

Mufflonfår (så jag kan få säga deras roliga namn) :rofl:

Nej men seriöst så vill jag ha en katt. Eller en häst.

Haha jag kom och tänka på "Fainthinggoats" (stavning?) när jag läste Mufflonfår!:rofl:

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
645
Hästmänniskan Ni som jobbar med djur, eller relaterat till djur. Vad jobbar ni med och hur gick ni till väga för att nå yrkesrollen? Är intresserad...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Lucifer
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
460
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama