Spinoff på Danska tävlingsresultat

H

hopp_o_galopp

Såg att någon frågade om danska tävlingsresultat förs över till förbundet i Sverige. Det är INTE min fråga. Jag undrar om man kan på något sätt få reda på om en häst i Danmark tävlat eller inte samt hur det har gått. Är det någon som vet?

Hästen står alltså i Danmark, är danmarksfödd och ägd med dansk ryttare och tävlat i Danmark :p

Sv: Spinoff på Danska tävlingsresultat

Ja jag har köpt två hästar i Danmark och jag har kunnat kolla upp deras resultat, har även sålt en D-ponny ditt så det är ju kul att kunna veta.

Gå in på Danska ridsport förbundet där kan du söka på hästens namn eller ryttaren

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 789
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
758
Senast: Soapbubble
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 489
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka