Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej tack
Jag använder två typer av konton just nu..
Dels vanliga "lönekonton" där vi har 1,2 % ränta och så XL-konto där vi har nästan 3 % förutsatt att vi inte rör pengarna (räntan sänks till 0,1 % den månad vi gör uttag).
Tror inte vi kan få bättre ränta även om vi låser pengarna i ett visst antal år..? Eller?
Det var intressant att läsa i länken om hyresfastighet! Sambo har varit inne på att investera i sådant men jag har varit skeptisk.. Nu blev jag mer positiv
Gör en uträkning och visa här? Dels nyttigt för dig att prova räkna och dels nyttigt för andra att se. Räkna på en hypotetisk summa av 100.000 och se vad du skulle tjäna på.
Jag tolkade det tvärtom, det står att det ska vara det belopp man sedan ska spara, MEN hur detta kontrolleras vet jag inte. Jag hittar ingenstans på deras sida där det står hur det hela regleras. Kanske är det som du säger, att man kan minska sparandet eller helt enkelt avsluta det efter ett tag. Då blir det såklart ännu högre ränta. Värt egentligen. Ska nog starta ett konto.