Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har jag fattat det rätt att om man vill lägga in en summa pengar varje månad på ett konto kan man inte välja ett fasträntekonto?
Funderar på det här med CSN. Jag kommer att studera i fyra år till, och tar i dagsläget inget lån. Borde jag ta lånet och sätta pengarna på ett sparkonto? Tydligen så är ju inte räntan avdragsgill, så någon jättevinst verkar det ju inte bli? Finns det någon risk med det hela, typ att räntan på CSN plötsligt chockhöjs så att jag förlorar pengar i slutändan? Jag är inte intresserad av att ha pengar undansparade för att ha kontantinsats till huslån eller dylikt senare.
Såg efteråt att jag var lite snabb med mina frågor, du hade ju som redan svarat på dom i ett tidigare inlägg
Jag var in på compricer och jämförde lite olika räntor... Är det något annat man bör tänka på, eller är det bara att välja den som ger mest förmånlig ränta för vald bindningstid?
Men vad gör man med resten? Satsar enbart på fonder? Fasträntekonto?
Hallå hallå. Hur går det med detta för alla?
Jag sitter och funderar på om jag ska delta i nyemissionen av C-Rad eftersom jag har aktier sedan tidigare som ger nyteckningsrätt.
Hallå hallå. Hur går det med detta för alla?
Jag sitter och funderar på om jag ska delta i nyemissionen av C-Rad eftersom jag har aktier sedan tidigare som ger nyteckningsrätt.